Kategórie
 
 
 
 
 

Doprava a platby

Možnosti dopravy tovaru a platieb pri nákupe v internetovom obchode www.fengshui-obchod.sk

Doprava a dodacie podmienky

  1. Všetok tovar, ktorý sa v eshope zobrazuje skladom sa snažíme expedovať do 1-7 pracovných dní po potvrdení objednávky. Ak to nebude možné zrealizovať, budeme Vás telefonicky, sms alebo mailom informovať. V prípade, že je tovar na zákazku (je potrebné ho vyrobiť podľa Vašej predstavy), objednávku expedujeme cca do 5-14 kalendárnych dní (informácia o dĺžke doby expedovania je uvedená pri každom takomto produkte).
     
  2. Každý zákazník je informovaný o zaslaní tovaru e-mailom. Objednávku si môže skontrolovať pri prihlásení sa v systéme. Pri zmene stavu objednávky je zákazník taktiež informovaný e-mailom.
     
  3. Dodávku tovaru uskutočňujeme prostredníctvom Slovenskej pošty alebo kuriérom GLS na adresu uvedenú zákazníkom v objednávke, pri osobnom odbere vás mailom, sms alebo telefonicky o možnostiach odberu informujeme.
     
  4. Dodanie tovaru na územie Českej republiky doručujeme kuriérom GLS na dobierku a zaplatíte za cenu tovaru a dopravu kuriérskou službou v prepočte na Kč podľa aktuálneho kurzu Národnej banky Slovenska (www.nbs.sk). Do ostatných krajín mimo Slovenskej republiky doručujeme tovar Slovenskou poštou. V tomto prípade prosíme zrealizovať objednávku a na základe váhy balíčka a taríf Slovenskej pošty Vám bude poslaná celková suma objednávky aj s poštovným. Keďže Slovenská pošta nemá dobierkový styk so zahraničním, je potrebné sumu uhradiť vopred na náš účet. Túto informáciu Vám poskytneme po zrealizovaní objednávky a následne pošleme údaje k úhrade.
     
  5. Predávajúci si vyhradzuje právo na predĺženie expedičnej lehoty v prípade, že tovar nie je momentálne na sklade, nebol včas dodaný výrobcom a pod., alebo sa vyskytnú iné nepredvídateľné udalosti. O prípadnej ďalšej expedičnej lehote bude zákazník informovaný e-mailom alebo telefonicky.
     
  6. V akútnych prípadoch (napr. tovar je určený ako darček, alebo je potrebné ho doručiť pred odchodom na dovolenku) nás zákazník môže požiadať o prednostné vybavenie objednávky. Možno tak urobiť najlepšie telefonicky súčasne s odoslaním objednávky, ďalej potom e-mailom alebo sms správou. Tovar odošleme obchodným balíkom zásielkovou službou GLS na dobierku s doručením do 24 hodín (nasledujúci pracovný deň od odoslania).
     
  7. Pokiaľ časť objednaného tovaru nie je momentálne na sklade, zákazníka mailom alebo telefonicky informujeme o približnom možnom termíne vybavenia celej objednávky. Zákazník nás na základe tejto informácie môže požiadať o zaslanie tej časti tovaru, ktorá je na sklade, v rámci lehoty stanovenej obchodnými podmienkami a zvyšnej časti tovaru, akonáhle bude k dispozícii. V tomto prípade hradí poštovné za obidve zásielky predávajúci.
     
  8. Pokiaľ je časť tovaru z objednávky nutné na zákazku vyrobiť, celú objednávku pozastavíme a zákazníka mailom alebo telefonicky informujeme o približnom možnom termíne vybavenia celej objednávky. Zákazník nás na základe tejto informácie môže požiadať o zaslanie tej časti tovaru, ktorá je na sklade, v rámci lehoty stanovenej obchodnými podmienkami a zvyšnej časti tovaru, akonáhle bude k dispozícii. V tomto prípade však zákazník hradí poštovné za obidve zásielky.
     
  9. Tovar neštandardných rozmerov alebo tovar ťažší ako 30 kg Vám bude dodaný spôsobom, ktorý bude odsúhlasený osobitne.
     
  10. Predávajúci nezodpovedá za neskoré dodanie tovaru spôsobené prepravcom, poštou, oneskoreným dodaním od výrobcu, a pod.                                                                         

Všeobecné možnosti platby

  • Prevodným príkazom na náš účet v Tatra banke (pri doručení kuriérom GLS, pri doručení Slovenskou poštou a pri osobnom odbere)
     
  • Platba na dobierku - Kuriér GLS (zásielka bude doručená do rúk adresáta na uvedenú adresu dodania, platí sa pri preberaní balíčka)
     
  • Platba na dobierku - Slovenská pošta (ak zastihne poštár adresáta v čase doručovania na uvedenej adrese – kupujúci preberie balíček a zaplatí pri jeho preberaní, ak nie, zanechá poštár v schránke lístok s číslom zásielky - zásielku je potrebné si vyzdvihnúť do 18 kalendárnych dní na uvedenej pošte, po tom termíne Slovenská pošta zasiela balíček späť predávajúcemu)

Podmienky a možnosť platby za tovar (poštovné)

  1. za objednaný tovar je možné zaplatiť týmito spôsobmi:
    • úhradou vopred pri doručení na poštu - jednorazovým prevodom z účtu na bankový účet predávajúceho, vtedy poštovné a balné účtujeme vo výške 2.50 €.
    • úhradou vopred pri doručení poštou na adresu - jednorazovým prevodom z účtu na bankový účet predávajúceho, vtedy poštovné a balné účtujeme vo výške 3.50 €.
    • uhradením dobierky pri prevzatí tovaru na pošte, vtedy poštovné bude vo výške 3.50 € (je to zvýšené o dobierkový príplatok, ktorý predávajúci musí uhradiť pošte).
    • uhradením dobierky pri doručení poštou na adresu, vtedy poštovné bude vo výške 4.59 € (je to zvýšené o dobierkový príplatok, ktorý predávajúci musí uhradiť pošte).
    • úhradou vopred pri odoslaní kuriérom GLS - jednorazovým prevodom z účtu na bankový účet predávajúceho, vtedy poštovné a balné účtujeme vo výške 3.50 €
    • uhradením dobierky pri prevzatí tovaru od kuriéra GLS - vtedy poštovné bude vo výške 4.50 € (zvýšené o dobierkový príplatok, ktorý predávajúci musí uhradiť dopravcovi GLS)
    • osobným prevzatím objednávky v našom sklade Budmericiach – je bez poplatku, budeme Vás vopred informovať o čase a úhrade objednávky
  2. Doručená faktúra slúži ako dodací list.
  3. Uvedené ceny sú konečné, (bez DPH - naša firma nie je platcom DPH).
  4. Ak predávajúci nesplní zmluvu, pretože objednaný tovar nemôže dodať alebo službu poskytnúť, je povinný o tom bezodkladne informovať spotrebiteľa a do 15 dní mu vrátiť cenu zaplatenú za tovar alebo preddavok, ak sa predávajúci a spotrebiteľ nedohodnú na náhradnom plnení.
  5. V prípade, že tieto dodacie podmienky akceptujete, nebráni nám už nič k úspešnej realizácii obchodu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia